Mediul de lucru este, cu siguranță, un loc în care cunoașteți o mulțime de oameni. Dacă îți place de cineva cu care lucrezi, atunci lucrurile se pot complica destul de mult. Cursul acestei relații este incert, dar cert este că sunt câteva lucruri la care ar trebui să fii atentă dacă îți place un coleg!
A avea sentimente pentru cineva de la locul de muncă, nu este un lucru ușor și necesită manipulări delicate, astfel încât, nici tu, și nici el să nu se găsească într-o poziție dificilă. Așa că, vezi la ce să fii atentă dacă se întâmplă asta!
5 sfaturi dacă îți place un coleg cu care lucrezi!
1. Află care este politica companiei în această chestiune
Sunt unele companii care sunt verticale pe tema relației dintre colegi. Dacă compania în care lucrezi este relaxată în astfel de chestiuni, atunci aveți undă verde.
Dacă, pe de altă parte, compania ta „interzice” astfel de relații, atunci cel mai probabil va trebui să-ți reprimi sentimentele dacă ții la jobul tău. Bineînțeles că există și opțiunea de a merge pe furiș, ceea ce cu siguranță are foarte multe riscuri! Din acest motiv, este o idee bună să înveți politica companiei tale de la început.
2. Nu lăsa loc pentru bârfă
Oricât de mult îți place un coleg, ar trebui să fii discretă și să nu atragi atenția atunci când te apropii de el. Flirtul observat de ceilalți, este ceva care va atrage multă bârfă. Și bănuiesc că nu ai vrea să fii în centrul atenției în discuțiile de la birou dintr-un astfel de motiv!
3. Să nu vă împărtășiți interesul cu alți colegi
A face cunoscut multor oameni ceea ce simți pentru colegul tău, este o mare problemă. Și asta pentru că nu știi niciodată cât de repede se poate răspândi secretul tău în birou.
Dacă ai unul sau doi oameni foarte apropiați la locul de muncă, care sunt mai întâi prietenii tăi și apoi colegi, atunci este ok să ai încredere, dar mai bine nu discuta cu nimeni.
4. Evită să îl faci să se simtă inconfortabil
Un lucru la care, cu siguranță, ar trebui să ai grijă, este să nu te faci de rușine dacă te hotărăști să cochetezi cu el. Prin urmare, gesturile și atingerile sunt interzise, mai ales dacă nu ești sigură că și el simte la fel. Deci abordarea ta trebuie să fie atentă și discretă.
5. Încercați să nu lăsați productivitatea să sufere
Oricare ar fi cursul abordării tale față de colegul tău, fii pregătită pentru rezultat și, mai presus de toate, nu lăsa acest lucru să-ți afecteze performanța la locul de muncă. Productivitatea ta nu ar trebui să fie afectată, deoarece acest lucru ar fi neprofesionist.